[title]
"Estem cansats del fet que les òptiques semblin farmàcies, volíem anar més enllà", assegura el creador de Project Lobster, Óscar Valledor, "no només volem crear una botiga, sinó un nou espai per a la visió que gira entorn del luxe discret", afegeix. La que s'ha convertit en una de les marques d'ulleres més coneguda del moment ha obert el seu quart establiment a Barcelona, aquest cop al carrer Muntaner 330, a Sant Gervasi.
a que va ser la casa de la històrica fruiteria Sitjar, ara s'ha convertit en l'espai escollit per acollir la nova botiga de la firma barcelonina. De la mà de l'estudi El Departamento, Project Lobster ha conservat la riquesa històrica del local amb un estil minimalista on l'acer inoxidable i els colors neutres són els protagonistes. Els sostres de més de 5 metres i els grans finestrals també s'han conservat, dos elements que realcen els mobles que presenten gairebé un centenar d'ulleres diferents.
Amb l'objectiu d'innovar present, al contrari que a la majoria d'òptiques, les ulleres que estan exposades no estan dins de caixes ni lligades per precaució, sinó que cadascú pot provar-se lliurement les que més li agradin. A més de la banda expositiva, l'espai també acull un espai per fer exàmens visuals que manté l'estètica de la resta de la botiga.
Actualment, la firma barcelonina, fundada l'any 2018, ja compta amb set botigues físiques repartides entre Madrid, València i Barcelona, on en tenen una a Gràcia, la que va ser la primera de la firma, una a l'Eixample i una altra al Born.