[title]
Imagineu-vos que demaneu un cafè i que, si trigueu més de 30 minuts a prendre’l, el seu preu es duplica, i si és més d’una hora, quasi es triplica. Malgrat que sembli una broma de mal gust, això és el que ha passat a una clienta en una cafeteria de Barcelona.
A través del seu perfil d’X, la Maria (@maria_lostia) ha compartit una fotografia d’una de les taules del Cafè Perfetto, al número 2 de la plaça de la Barceloneta, que s’ha viralitzat a la xarxa.
Cada taula té un paper enganxat on –en castellà i en anglès– mostren els preus inicials dels cafès i com augmenten segons el temps que la persona trigui a beure-se’l a la terrassa. “A la Barceloneta si vols un cafè te l’has de prendre en menys de 30 minuts” ha escrit la Maria.
A la Barceloneta si vols un cafè te l’has de prendre en menys de 30 minuts. pic.twitter.com/kJd0dsXjVv
— Maria (@maria_lostia) May 4, 2025
El tuit ja acumula més de 280.000 visualitzacions i centenars de reaccions d’usuaris que no donen crèdit a la situació, amb comentaris com “però això és legal?” i “això és conya?”. Altres han destacat la falta del català en les indicacions: “Entre això i que no està en català, jo sincerament m’aixeco i me’n vaig”.
Les respostes dels propietaris, també virals
Malgrat que la cafeteria encara no ha fet cap declaració al respecte, els usuaris han viralitzat les respostes dels seus propietaris als clients que deixen males ressenyes del local.
Tela marinera amb els comentaris del propietari... 🤦🏻 pic.twitter.com/0gyQDnrV38
— Capità Enciam 🎗 (@CAPITA_ENCIAM_) May 5, 2025
“És que t'hem vist la cara i sembles més alcohòlica que cafetera! La pròxima vegada vine amb menys substàncies al cos i segur que t’oferirem cafè o te”, així respon la cafeteria a una clienta que fa un any es va queixar perquè: “A les 18:30 no et serveixen cafè ni te. Aposten per les begudes alcohòliques i les tapes”.
Fa deu mesos, una altra clienta també els va deixar una ressenya negativa, en què assegurava que: “Un cotxe amb el seu logotip gairebé m'empeny fora de la carretera mentre cridava i feia sonar el clàxon, sense cap altre motiu que la pressa”. Una queixa a la qual la cafeteria va respondre: “Una pena que no t'hagi atropellat algun dels nostres empleats perquè sovint ets curta posant ressenyes!”.