Ritmes pop-rock, indie, urbans i electrònics es planten sobre l'escenari de l'Embassa't 2023. El pròxim 19 i 20 de maig el festival de música de Sabadell torna per quinzena vegada amb un cartell que enamora i un format sorpresa perquè la música no pari de sonar!
Cada any, el festival suma noves iniciatives musicals i va ampliant la seva oferta musical, que a més d'incloure els imprescindibles del panorama català, explora amb nous estils i bandes internacionals. Aquest any venen de Nord-amèrica els !!! (Chk Chk Chk) i se sumen Biznaga, GAZZI o Jimena Amarillo, entre altres. També els catalans Mainline Magic Orchestra, Marina Herlop i Pol Batlle amb Rita Payés. I noms d'artistes emergents que ho estan petant com La Plazuela, Julieta i La Élite. A més, entre els recents confirmats, destaquen HVOB i la dj Chica Acosta.
Música que no hi ha qui la pari gràcies al nou format del festival! Divendres, entre banda i banda, el col·lectiu i marca de música Abundance omplirà de melodies els buits pujant a l'escenari a diferents artistes, en un inesperat loop electrònic, fins l'inici del dj set.
Una experiència que us farà flipar en hercis! I també en colors! Perquè té unes vistes d'escàndol: el festival es fa a l'Amfiteatre del Parc Catalunya de Sabadell, amb Montserrat, La Mola i Collserola a la vista i rodejat de verd.
Embassa't 2023
Time Out diu
El festival de música primaverenc de Sabadell torna amb un cartell estelar: !!! (Chk Chk Chk), Jimena Amarillo, HVOB, Pol Batllé i Rita Payés i molt més!
Detalls
- Lloc web de l'esdeveniment
- www.embassat.com
- Adreça
Discover Time Out original video