Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca
Pares normals (Teatre Poliorama)
PolioramaPares normals (Teatre Poliorama)

Els millors musicals de Barcelona

La cartellera de Barcelona recupera el gènere més popular amb espectacles de petit i gran format per als amants del gènere

Publicitat

Barcelona torna a ser una plaça forta dels musicals. De Dagoll Dagom a Stage Entertainment, sense oblidar-nos de les petites companyies que fan seu el gènere, la cartellera sempre compta amb espectacles que fan vibrar el públic.

NO T'HO PERDIS: Les millors estrenes de teatre del mes 

  • Teatre
  • El Raval

En una època en què ens assalten musicals del segle XX amb conflictes i trames que sovint ens queden tan lluny com l'època de Juli Cèsar, 'Pares normals' és aire fresc. Ens explica com l'Aran (Enric Cambray) torna a Barcelona des de Chicago per anunciar als pares (Annabel Totusaus i Albert Pérez) que es casa, però un accident farà que es replantegi la vida i repassi la relació amb els progenitors, que sempre havia vist com a peculiar. Serà un viatge còmic, no exempt de cert drama, amb un final apoteòsic que prova la bona mà de Marc Artigau per tancar històries.

 

  • Teatre
  • El Poble-sec

Un Sondheim sempre ve de gust i més si es tracta d'un dels musicals més esbojarrats de tots els temps dirigit per Daniel Anglès, on hi tenim Jordi Bosch, Mercè Martínez i Roger Julià, entre d'altres.

Pseudolus, un esclau irreverent, intenta aconseguir la llibertat ajudant a Eros, el fill del seu amo, a guanyar-se l'amor de Phília. Però hi ha un problema... o dos: Phília pertany a M. Lycus que l’ha venuda al general Miles Gloriosus. I ningú està disposat a renunciar a ella.

Publicitat
  • Teatre
  • Musical
  • El Poble-sec

Que 'El petit Príncep' que van crear Àngel Llàcer i Manu Guix per a La Perla 29 torni al BARTS per vuitena temporada vol dir alguna cosa: que es tracta d'un espectacle de primera. Sobretot perquè l'adaptació del clàssic d'Antoine de Saint-Exupéry és finíssima i no té ni una gota de sucre. És una obreta senzilla i directa, que no fabula, ni va més enllà, que és el que és, però és tan diàfana, les cançons són tan boniques, que és realment una obra especial.

  • Teatre
  • Infantil

La Berta, una nena de 9 anys, recorda el que va escriure en el seu diari. Per tots els carrers de totes les ciutats hi ha un Monstre molt perillós, que és capaç d’entrar en secret a les cases i deixar la gent adormida. El pare els demana seguir una sèrie de normes per a protegir-se. Això vol dir tancar-se a casa amb en Nil, el seu germà que sempre està enfilat a algun lloc, i la seva mare. L’aniversari de la Berta està a tocar i aquestes normes faran molt difícil poder celebrar-lo. Trista per la situació fa una videotrucada als seus avis, una parella de científics que cerquen una cura pel Monstre. Ells l'animen a encarar-se al Monstre i fer-lo fora.

 

Publicitat
  • Teatre
  • Musical

Deu ser per alguna cosa que la versió musical de 'Grease' apareix en un o altre de Barcelona de manera recurrent cada parell d'anys des de fa almenys una dècada i mitja. És com 'El mètode Grönholm' o 'Per davant i per darrere'. Ara ocupa el Tivoli amb la producció madrilenya de Som Produce ('Billy Elliot') i amb un repartiment farcit de catalans, des de Mia Lardner (Sandy) a Toni Vinyals (Vince), que tornarà a posar a prova la fidelitat del públic a aquesta història tant del segle XX.

  • Teatre
  • Musical

Tot entrava dins la correcció, dins el que podíem esperar d'un 'jukebox' de manual dedicat a Mecano, fins que va agafar protagonisme un actor que va decidir sabotejar la funció. Primer, arengant el públic i, després, confessant que no era fan de la banda madrilenya, cosa que va fer que el musical s'oblidés de retre-li tribut i passés vint minuts bons amb alguns 'hits' dels 70 i 80, de 'Material girl' a 'Bohemian rapsody'. Ens hem equivocat de lloc? O passa que la fórmula “les cançons de Mecano” ja està esgotada?

Publicitat
  • Teatre
  • Musical

La transposició de la famosa pel·lícula protagonitzada per Richard Gere i Julia Roberts manté el marc narratiu de l’èxit cinematogràfic tot enriquint-se amb una banda sonora escrita per Bryan Adams, que es va estrenar a Broadway el 2018 i arriba per primer cop a l’estat a Barcelona.

  • Teatre
  • Comèdia

Quins referents tenim de l'època de la Transició espanyola? Què hi ha més enllà de la Movida Madrileña? El Teatre Eòlia presenta l'obra 'Cançons que acaben en fade out', que parla sobre el paper que van tenir algunes figures del folklore espanyol durant aquesta època i fa una nova lectura d'aquelles lletres que són més modernes del que recordem. L'obra, que combina el format de conferència amb performance i concert escènic, proposa veure artistes com Rocío Jurado i Mari Trini com a dones que proclamaven un missatge feminista i reivindicatiu.

Publicitat
  • Teatre
  • Musical

A cavall entre el teatre musical, la sitcom, el llenguatge digital i l''stand up', l'espectacle connecta amb els gustos d'un gran públic, especialment d'aquells qui cerquen noves propostes còmiques més enllà dels monologuistes de tota la vida. Sota la premissa d'innovar en els continguts i públics de comèdia teatral, Martínez Vidal i Rami, col·laboren al musical amb alguns dels còmics més destacats de Catalunya i de la nova fornada d'humor català, com Tomàs Fuentes, Ignasi Taltavull o David Martos.

Recomanat
    També t'agradarà
      Publicitat