Global icon-chevron-right Espanya icon-chevron-right Barcelona icon-chevron-right El canvi de Time Out a Time In obté una gran acceptació al mercat

El canvi de Time Out a Time In obté una gran acceptació al mercat

L’audiència i els mitjans responen positivament a l’adaptació del logotip i al nou enfocament de continguts de la nostra marca, líder en oci urbà

Time In logo
Time Out
Advertising

Time Out sempre ha tingut el compromís de proporcionar els millors plans, suggeriments i recomanacions per a viure la ciutat. Però les situacions excepcionals requereixen mesures extraordinàries i l’actual ho és, no hi ha dubte. Hem de quedar-nos a casa i buscar formes de portar la situació de la millor manera possible. Per això vam concebre la idea de convertir Time Out en Time In, per tal de seguir inspirant a la nostra audiència allà on sigui. No ens oblidem de tot el sector de la restauració i de l’oci, tan vinculats a la nostra essència i forma de viure la ciutat. Tan aviat com puguem tornar a sortir al carrer serem els primers a donar-los difusió i a animar a la gent a gaudir al màxim de les seves ciutats. Però ara que toca quedar-se a casa, és moment de Time In.

A Time Out vam ser pioners a realitzar canvis. El dia 13 de març, davant de l'excepcionalitat de la situació i la perspectiva que ens dona ser una empresa global, vam anar un pas enllà realitzant un gir de 180 graus a la nostra línia editorial. La guia imprescindible de “coses per fer” a diferents ciutats del món i que va néixer per promoure activitats culturals, gastronòmiques i d’oci, s’ha transformat a una guia de recursos, consells i idees originals per fer a casa durant el confinament i fomentar la responsabilitat i consciència social. D’oferir llistats dels millors restaurants, els plans pel cap de setmana o les recomanacions de les millors obres de teatre hem passat a oferir escape rooms virtuals, un llistat de botigues i restaurants amb servei a domicili o vistes aèries de 14 ciutats del món a través de Google Earth.

La resposta de l’audiència i la repercussió davant d'aquest gir ha estat espectacular i demostren que seguim sent rellevants per als nostres lectors. Al mes de març hem comptat amb el nombre més gran d’usuaris actius a Facebook, hem trencat el nostre sostre d’interaccions a xarxes socials i hem aconseguit la major ràtio de “engagement” a Twitter. No obstant, l’èxit no s’ha limitat a les xarxes socials. També ha augmentat la ràtio d’obertura de les newsletters en un 11%, durant el mes de març. Les dades no només mostren un gran interès dels lectors pel nostre nou contingut i la voluntat de seguir-nos en aquesta nova direcció, sinó també la capacitat de Time Out per a reinventar-se i adaptar-se a les necessitats de l’entorn, al moment i als consumidors amb total agilitat.

De fet, són nombroses les mencions que s’han fet respecte a aquest canvi, des d’agències creatives a agències de mitjans, passant per mitjans especialitzats o associacions afins. Per exemple, Shackleton destaca la capacitat per a adaptar-nos als canvis en el seu informe ‘Stand up Brand’; OMD ens posa com a exemple al seu informe ‘Business as UNusual’ i IPG Mediabrands ens menciona al seu informe ‘IPG Mediabrands Spotlight’. També han sigut molts els mitjans especialitzats en el sector que han donat veu a Time In: destaca el portal de màrqueting online ‘IPMARK’ i la web informativa de notícies sobre publicitat i màrqueting ‘Dircomfidencial’. I, per últim, cal destacar la inclusió de la nostra activitat en comunicacions d’associacions afins al sector com APPEC (Associació de Publicacions Periòdiques en Català) o la APM (Asociación de la Prensa de Madrid).

I no només en l'àmbit nacional sinó que la xarxa global de Time Out ha permès que el nou ‘rebranding’ sigui aclamat, també, en l'àmbit internacional. Per exemple, a mitjans d’informació sobre màrqueting com ‘MarketingNews’, la revista de publicitat ‘Ad Age’, la revista escocesa ‘The drum’ o l’empresa de màrqueting internacional ‘MediaPost’.

Malgrat l’excepcionalitat de la nostra comunicació, a Time Out reiterem el nostre suport a tots els locals de la nostra ciutat i el nostre compromís a ser els primers que els hi donarem ressò un cop la situació es normalitzi. No en va vam néixer per dir a la gent que sortís, per a recomanar les millors obres, restaurants, exposicions, pel·lícules, per a estimular les relacions socials, el contacte, la vida al carrer. Tant és així, que portem el ‘sortir’ a la marca: Out. Time Out. I el tornarem a portar tan aviat com sigui possible.

 

 

Recomanat
    També t'agradarà
      Advertising