Global icon-chevron-right Espanya icon-chevron-right Barcelona icon-chevron-right El canvi de Time Out a Time In obté una gran acceptació al mercat
Time In logo
Time Out

El canvi de Time Out a Time In obté una gran acceptació al mercat

L’audiència i els mitjans responen positivament a l’adaptació del logotip i al nou enfocament de continguts de la nostra marca, líder en oci urbà

Advertising

Time Out sempre ha tingut el compromís de proporcionar els millors plans, suggeriments i recomanacions per a viure la ciutat. Però les situacions excepcionals requereixen mesures extraordinàries i l’actual ho és, no hi ha dubte. Hem de quedar-nos a casa i buscar formes de portar la situació de la millor manera possible. Per això vam concebre la idea de convertir Time Out en Time In, per tal de seguir inspirant a la nostra audiència allà on sigui. No ens oblidem de tot el sector de la restauració i de l’oci, tan vinculats a la nostra essència i forma de viure la ciutat. Tan aviat com puguem tornar a sortir al carrer serem els primers a donar-los difusió i a animar a la gent a gaudir al màxim de les seves ciutats. Però ara que toca quedar-se a casa, és moment de Time In.

A Time Out vam ser pioners a realitzar canvis. El dia 13 de març, davant de l'excepcionalitat de la situació i la perspectiva que ens dona ser una empresa global, vam anar un pas enllà realitzant un gir de 180 graus a la nostra línia editorial. La guia imprescindible de “coses per fer” a diferents ciutats del món i que va néixer per promoure activitats culturals, gastronòmiques i d’oci, s’ha transformat a una guia de recursos, consells i idees originals per fer a casa durant el confinament i fomentar la responsabilitat i consciència social. D’oferir llistats dels millors restaurants, els plans pel cap de setmana o les recomanacions de les millors obres de teatre hem passat a oferir escape rooms virtuals, un llistat de botigues i restaurants amb servei a domicili o vistes aèries de 14 ciutats del món a través de Google Earth.

La resposta de l’audiència i la repercussió davant d'aquest gir ha estat espectacular i demostren que seguim sent rellevants per als nostres lectors. Al mes de març hem comptat amb el nombre més gran d’usuaris actius a Facebook, hem trencat el nostre sostre d’interaccions a xarxes socials i hem aconseguit la major ràtio de “engagement” a Twitter. No obstant, l’èxit no s’ha limitat a les xarxes socials. També ha augmentat la ràtio d’obertura de les newsletters en un 11%, durant el mes de març. Les dades no només mostren un gran interès dels lectors pel nostre nou contingut i la voluntat de seguir-nos en aquesta nova direcció, sinó també la capacitat de Time Out per a reinventar-se i adaptar-se a les necessitats de l’entorn, al moment i als consumidors amb total agilitat.

De fet, són nombroses les mencions que s’han fet respecte a aquest canvi, des d’agències creatives a agències de mitjans, passant per mitjans especialitzats o associacions afins. Per exemple, Shackleton destaca la capacitat per a adaptar-nos als canvis en el seu informe ‘Stand up Brand’; OMD ens posa com a exemple al seu informe ‘Business as UNusual’ i IPG Mediabrands ens menciona al seu informe ‘IPG Mediabrands Spotlight’. També han sigut molts els mitjans especialitzats en el sector que han donat veu a Time In: destaca el portal de màrqueting online ‘IPMARK’ i la web informativa de notícies sobre publicitat i màrqueting ‘Dircomfidencial’. I, per últim, cal destacar la inclusió de la nostra activitat en comunicacions d’associacions afins al sector com APPEC (Associació de Publicacions Periòdiques en Català) o la APM (Asociación de la Prensa de Madrid).

I no només en l'àmbit nacional sinó que la xarxa global de Time Out ha permès que el nou ‘rebranding’ sigui aclamat, també, en l'àmbit internacional. Per exemple, a mitjans d’informació sobre màrqueting com ‘MarketingNews’, la revista de publicitat ‘Ad Age’, la revista escocesa ‘The drum’ o l’empresa de màrqueting internacional ‘MediaPost’.

Malgrat l’excepcionalitat de la nostra comunicació, a Time Out reiterem el nostre suport a tots els locals de la nostra ciutat i el nostre compromís a ser els primers que els hi donarem ressò un cop la situació es normalitzi. No en va vam néixer per dir a la gent que sortís, per a recomanar les millors obres, restaurants, exposicions, pel·lícules, per a estimular les relacions socials, el contacte, la vida al carrer. Tant és així, que portem el ‘sortir’ a la marca: Out. Time Out. I el tornarem a portar tan aviat com sigui possible.

 

 

Recomanat

    També t'agradarà

      Advertising