Candy Darling
Time Out Barcelona | Candy Darling
Time Out Barcelona

Els millors bars i clubs queer de Barcelona

Descobreix els locals LGTBIQA+ més interessants i divertits de la ciutat

Publicitat

Barcelona compta des de fa uns anys amb una de les escenes gais més actives, interessants i diverses de tot Europa. La ciutat es converteix diverses vegades a l’any en lloc de pelegrinatge del col·lectiu, per exemple durant la celebració del Barcelona Pride, el Circuit Festival o el FIRE!!, la Mostra de Cinema LGTBIQA+ de Barcelona. Però, a més, arreu de la ciutat —especialment al barri de l’Eixample (anomenat primer Gayxample i ara Queerxample) i al centre històric— hi ha una gran quantitat de bars i clubs gestionats per i dedicats a la comunitat LGTBIQA+.

Des de cocteleries elegants i terrasses amb ambient fins a discoteques amb sessions temàtiques i espectacles drag, hi ha opcions per a tots els gustos, estils i butxaques. En molts d’aquests locals també s’hi organitzen esdeveniments culturals, festes especials, sessions de DJ i trobades socials pensades per fomentar la diversitat i la inclusió. Tant si vius a la ciutat com si la visites, aquesta guia t’ajudarà a trobar els locals imprescindibles per gaudir al màxim de la nit queer barcelonina. A continuació t’expliquem quins són alguns dels més divertits.

NO T'HO PERDIS: Els 100 millors bars de Barcelona

Fes clic aquí si vols més informació sobre els nostres estàndards editorials i les nostres directrius ètiques per crear aquest contingut.

Els millors bars i discoteques LGTBIQA+ de Barcelona

  • Gai i lèsbic
  • Barcelona

El Candy Darling Bar, batejat en honor a la icònica musa trans d’Andy Warhol, és un refugi queer i creatiu al costat de la plaça Universitat. Amb una estètica informal i un marcat esperit underground, aquest espai indie dona veu a la dissidència i acull una programació vibrant que inclou des de sessions de DJ i exposicions fins a poesia, burlesque, drag, mercats i presentacions de llibres.

La seva façana discreta, marcada només per un triangle rosa, és la porta d’entrada a un ambient lliure i divers, allunyat dels estereotips del Gaixample. A l’interior, el Candy es transforma en un escenari d’expressió sense filtres, on es barregen art, festa i comunitat. Més que un local, és un punt de trobada i celebració on la nit queer es reinventa amb autenticitat i valentia, fidel a l’esperit rebel de la seva padrina: "Sempre has de ser tu mateixa, passi el que passi".

  • Gai i lèsbic
  • Sant Martí

¿Una platja urbana sense xiringuito? Impossible! A la platja de la Mar Bella —una de les poques platges nudistes de Barcelona— hi trobem el BeGay, l’únic xiringuito obertament LGTBIQA+ de la ciutat. Amb bona música, terrassa coberta, zones chill-out i hamaques a la sorra, és el lloc ideal per refugiar-se del sol i refrescar-se a l’ombra.

La seva oferta gastronòmica és variada i inclusiva: des d’esmorzars continentals fins a vermuts clàssics, amanides, entrepans gourmet, hamburgueses, cuina tex-mex, pokes i opcions crues com ceviche o steak tartar, amb alternatives vegetarianes i veganes. L’ambient és estiuenc i relaxat, amb una clientela majoritàriament masculina que barreja locals, expatriats i turistes. Durant el Circuit Festival, es converteix en un punt de trobada imprescindible.

Publicitat
  • Gai i lèsbic
  • Dreta de l'Eixample

L’Arena Xperience és un dels clubs més emblemàtics i representatius de la nit queer a Barcelona. Hereu directe i modernitzat dels mítics Arena Madre i Arena Classic del carrer Balmes, ofereix dues sales amb personalitat pròpia, la Madre i la Classic, on es barreja música variada: èxits del passat, pop comercial, electrònica, música urbana i molt de perreo. Aquí la festa no s’atura, amb espectacles de drag queens, striptease, performances i nits temàtiques que animen cada jornada.

Amb una pista àmplia, il·luminació pop futurista i zones VIP, l’Arena Xperience atrau un públic jove i divers —barcelonins, guiris i turistes— que busca un ambient divertit i inclusiu. És el club LGTBIQA+ més gran de Barcelona i un punt clau de trobada. Obre cada nit des de mitjanit fins a les cinc del matí, amb entrada de 20 € que inclou consumició, tot i que es pot aconseguir accés gratuït mitjançant flyers en bars del Gaixample. Forma part del grup Arena, responsable també del Safari Disco Club, Punto BCN i DEMEN’s Gay Bar.

  • Gai i lèsbic
  • Esquerra de l’Eixample

L’antic Honey Furry Bar del carrer Muntaner s’ha convertit en el nou Honey Bears Barcelona, ara ubicat al carrer Diputació. Tot i el canvi d’adreça, l’essència continua intacta: segueix sent un dels punts de trobada més divertits i acollidors per a la comunitat bear de la ciutat. La diferència? Ara disposen d’un espai més ampli per gaudir encara més de l’ambient.

Afileu les urpes, perquè entre setmana hi ha promocions irresistibles amb consumicions 2x1: dilluns, begudes sense alcohol; dimarts, còctels; dimecres, cerveses; i dijous, pica-pica per acompanyar la copa. Els caps de setmana estan reservats per a sessions de DJ i espectacles en directe, i també s’hi organitzen festes temàtiques que segueixen el calendari festiu: des de la Fira d’Abril fins a la gran nit d’Eurovisió.

Publicitat
  • El Raval
  • preu 1 de 4

Si mai no has entrat a La Casa de la Pradera, és possible que et sorprengui comprovar que en aquest històric local LGTBIQA+ de Barcelona, ​​transcorren algunes de les escenes de la pel·lícula 'La amiga de mi amiga', de Zaida Carmona.

La Casa de la Pradera és un lloc acollidor on el mateix pots trobar-te amb 'La casa de las dives', un esdeveniment on se celebra el talent queer de la ciutat, fins a 'La noche de las versiones', dirigida pel mític Evripidis Sabatis, passant pel Bingo Bollo Musical d'Ana i Ester. Diversió assegurada.

  • Música
  • El Raval
Madame Jasmine
Madame Jasmine

Si hi ha un bar al Raval ocult que representi com ningú l'esperit caòtic del barri, aquest és Madame Jasmine. Autobatejat com 'The Genderfuck House', a Madame Jasmine es reivindica la monstruositat com un acte de llibertat. 

Una oda a la lletjor, una carta d'amor a les decoracions de contenidor, un campi qui pugui estètic que us deixarà perplexes. La sofisticació és una utopia en aquesta terra estranya. Objectes acumulats, llums psicodèliques, paper pintat kitsch, mobiliari reciclat, ambient de bohèmia 'crustie'. Una illa d'autenticitat ravalera en un mar de kebabs i xauarmes.



Publicitat
  • Locals de nit
  • Ciutat Vella
  • 4 de 5 estrelles
  • Crítica de Time Out
El Cangrejo Raval
El Cangrejo Raval

I parlant de locals mítics del barri del Raval, el Madame Jasmine sempre va de la mà d’El Cangrejo, un establiment històric on, d’alguna manera, han aconseguit conservar aquest no sé què de la Barcelona canalla d’abans, del vell Barri Xino.

Cada cap de setmana, desenes de persones amb ganes de ballar s’apropen fins a les seves portes per gaudir de sessions de música divertida i petarda, on tant pot sonar la Raffaella Carrà com un temàs de Modern Talking. Tenen un segon local a l’Eixample (Villarroel, 88).

  • Gai i lèsbic
  • Barcelona
Carita Bonita
Carita Bonita

Bar musical d'ambient adreçat a noies. Situat al cor del Gaixample, resulta un punt estratègic per començar o acabar la nit. Entre còctels de tot tipus podreu conèixer noies de totes les edats i nacionalitats perquè la filosofia del local és fer de punt de trobada de la comunitat lesbiana a Barcelona on tothom és benvingut. Distribuït en tres plantes, disposa de zona de taules o espais més tranquils per conversar i de la zona Bunker, una minidiscoteca per poder ballar a cop dels èxits del moment.

Publicitat
  • Locals de nit
  • Barcelona
  • 4 de 5 estrelles
  • Crítica de Time Out

Un dels clubs drag més estimats i populars de Barcelona. Si sou fans incondicionals de l’univers drag, dels xous LGTBIQA+ més esbojarrats i de la festa desenfrenada del Gaixample, el Believe és parada obligada. Cada nit s’hi munten autèntics saraus on es barregen música, humor i transgressió, convertint aquest petit temple del petardeig, al carrer Balmes, en epicentre de la vida nocturna queer. Acull festes temàtiques i DJ’s de referència, i el seu equip és d’autèntic luxe: més de 15 drag queens, gogós, pole dancers i cantants que mantenen l’energia al màxim.

Believe pertany a Believe Group BCN, responsables de Priscilla Cafè, La Carrà, Elvira Cafè, Pink Corner, The Blond, Titanic i Men Factory Private Club.

  • Gai i lèsbic
  • Esquerra de l’Eixample

El Priscilla està ubicat a l'epicentre de la zona gai de la ciutat, el Gaixample, concretament al carrer Consell de Cent, 273, i es tracta d'un lloc obert a tothom i amb una decoració que no et deixaran indiferent. Pertanyent a Believe Group BCN, un dels grups d'oci nocturn LGTBIQA+ més actius de la ciutat, el Priscilla, com apunta el seu nom, és un Cafè Bar, això vol dir que obre a partir de les 12 del matí cada dia de la setmana.


Si el visites una mica més tard, no et perdis els còctels i els didalets, que són l'especialitat de la casa.

Publicitat
  • Locals de nit
  • Eixample

Un dels bars gais més clàssics de Barcelona. Clientela mixta, oberta, amigable i amb ganes de passar-ho bé. El punt de partida ideal per continuar la nit per la zona del Queerxample. Terrassa, barra llarga, sofàs i una petita zona de ball amb música per moure l’esquelet: des d’electrònica fins a reggaeton. S’hi organitzen espectacles en directe i shows drag. Tot plegat acompanyat d’una cocteleria cuidada que suma punts a l’experiència.

  • L'Antiga Esquerra de l'Eixample
Punto BCN
Punto BCN

D'entrada lliure i gratuïta, el Punto és un dels llocs de trobada de la comunitat LGTBIQA+ abans de dirigir els seus passos cap a algun club o discoteca. El bar, que en aquest cas pertany al Grupo Arena, és un local obert i colorit on prendre les primeres copes a la tarda, posar-se al dia o quedar amb una possible nova parella, ja que obre les portes de dimarts a diumenge a les 6 de la tarda.
Al local solen muntar-se monòlegs, actuacions de 'drag' o punxades de DJs del col·lectiu, donant un suport especial a artistes novells.

Publicitat
  • Barcelona

Situat també al cor del Gaixample, La Carrá és, tal i com el seu nom indica, un local dedicat a la memòria de la gran Raffaella Carrá, com es podrà apreciar per la seva decoració, en què abunden retrats de la cantant italiana, boles de miralls i trets setanta i, òbviament, per l'ambientació musical.


Obert cada dia de 5 de la tarda a 2:30 de la matinada, excepte els divendres i dissabtes que són fins a les 3, qualsevol excusa és bona per passar-s'hi a entonar allò de “Para hacer bien el amor hay que venir al sur…”.

  • Música
  • Sants - Montjuïc

El Safari Disco Club, situat al costat de la parada de metro de Tarragona, és un dels imprescindibles de la nit LGTBIQA+ a la ciutat. Cada dissabte hi trobareu la festa YASS!, amb dos ambients dedicats al pop i a la música house, la festa temàtica mensual Tanga o altres delícies del petardeig més autèntic com el Cuenca Club, un espai per fer tot allò que normalment us fa vergonya fer i que acabeu fent a la dutxa o al menjador de casa: karaokes, disfresses estrafolàries i molt més.

Si sou aventurers, el Safari és casa vostra. Forma part del Grup Arena (Punto BCN, DEMEN’s Gay Bar i Arena Xperience).

Publicitat
  • Barcelona

No digueu drag! Digueu Strass! Perquè en aquest local, situat també a la zona del Gaixample, en concret a Villarroel amb Diputació, podeu gaudir d'un espectacle de drag cada nit a partir de les 23:30.


Espectacles en què apareixen des d'artistes consagrats de l'escena a altres emergents. Tot en un ambient immillorable i divertidíssim en què la conya és el que mana. Els diumenges hi ha esdeveniment especial, ja que just abans de la sessió de drag s'organitza el Bingo del Domingo, en què es poden guanyar fins a 300 euros de premi. Què més es pot demanar?

  • Gai i lèsbic
  • El Poble-sec
  • preu 1 de 4
  • 4 de 5 estrelles
  • Crítica de Time Out

Si voleu explorar nous horitzons al barri del Poble-sec, el millor que podeu fer dirigir-vos al carrer Salvà, 3, on trobareu La Federica, un bar amb una sòlida programació que s'estén des de dimecres diumenge a partir de les set de la tarda.

Entre les activitats més reeixides hi ha l'emissió del capítol setmanal de RuPaul Drag Race, l'espectacle Flamenco Queer, una sessió de comèdia amb Manolita Comedy o l'espectacle drag Red Velvet Show, on qualsevol cosa, literalment, pot passar.

Recomanat
    També t'agradarà
    També t'agradarà
    Publicitat