[category]
[title]
Cap altra ciutat del planeta ha obtingut tantes nominacions als premis del sector com la capital catalana

No són bons moments per a l'oci nocturn i pels amants de sortir de nit. Malgrat això, Barcelona despunta com a capital mundial de les discoteques. Fa pocs dies vam explicar que la capital catalana acolliria els Golden Moon Awards, els premis que reconeixen les 100 millors discoteques del món. Doncs bé, les nominacions ja són públiques i hi ha una ciutat guanyadora.
En el període de candidatures que es va tancar el 25 d'agost un total de 15 locals de Barcelona han estat nominats per al top 100, i això vol dir que és la ciutat amb més candidatures del món.
Eivissa, amb 18 nominacions repartides per diferents poblacions, també és l'altre punt estratègic de l'oci nocturn candidat a destacar en la gala d'entrega de premis que se celebrarà el pròxim 27 de novembre i coincidirà amb el novè Congrés Internacional d'Oci Nocturn.
Darrere de Barcelona en el rànquing se situen ciutats com Las Vegas, Madrid (les dues amb 10 locals), seguides de Nova York i Londres amb 8 i Montreal amb 7.
Segons informa Spain Nightlife (la patronal española) a través d'El Periódico, els locals d'oci nocturn de Barcelona nominats a millor discoteca del món són:
Carpe Diem Lounge Club (CDLC)
Input High Fidelity Club
Les Enfants Brillants
Nitsa
Opium Barcelona
Gatsby Barcelona
Otto Zutz
Pacha Barcelona
Shôko Barcelona
Sutton Barcelona
Twenties
Haurem d'esperar fins al 25 de novembre per veure si alguns d'aquests clubs entren al top 100. De moment, es pot emetre un vot popular fins al 25 d'octubre a través del web de Nightlife International.
Discover Time Out original video