Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca
Clara Peya
© Dorothee ElfringClara Peya

Neix la Sala Barcelona, amb més de 60 concerts al Castell de Montjuïc

Del 2 de juliol al 30 d'agost hi haurà música en directe per ajudar a la recuperació del sector

Per Borja Duñó
Publicitat

La música en directe pren el castell. Aquest és el crit de guerra de Sala Barcelona Música al Castell de Montjuïc, nova iniciativa amb la qual l'Ajuntament de Barcelona i l'Associació de Sales de concerts de Catalunya (ASACC) volen reactivar la música en viu a la ciutat.

Del 2 de juliol al 30 d'agost hi haurà més de 60 concerts i la programació inclou noms com Clara Peya –que inaugurarà el cicle–, Papa Topo, Cala Vento, Los Aurora, Ladilla Rusa, Da Souza, Marialluïsa, Hidrogenesse, A Contra Blues, Tarta Relena, Niño de Elche, Fundación Tony Manero i molts d'altres.  

Els concerts seran a l’aire lliure, amb un aforament de 400 persones com a màxim i tindran lloc al Pati d’Armes del castell. La programació es farà de dijous a diumenge durant els mesos de juliol i agost, de 20 a 24 h, i el preu de les entrades anirà dels 12 als 15 euros.

La iniciativa forma part del segon paquet de mesures de suport al teixit cultural de l’Ajuntament de Barcelona, i compta amb un pressupost de 250.000 euros, dels quals 165.000 provenen de l’administració i la resta sortiran de la taquilla, les barres i el patrocini.

Part de la recaptació anirà destinada a la recuperació de les sales de concerts de petit format, especialment a aquelles que estiguin en risc de tancament, de manera que assistir a la Sala Barcelona es convertirà en un acte de suport al sector de la música en viu.

Les entrades ja estan a la venda a salabarcelona.cat, recordeu que l'aforament és limitat i que, si voleu seure junts, les haureu de comprar en grups de màxim vuit persones.

Cartell Sala Barcelona 2020
Cartell Sala Barcelona 2020FOTO: ASACC

NO T'HO PERDIS: El Palau de la Música reobre amb concerts i visites guiades

Les millors idees d'oci i cultura per fer a casa amb la nova Time In Pocket interactiva. 


Time Out Love Local campaign logo

La campanya Love Local de Time Out dona suport als negocis d'oci i cultura de Barcelona. Descobreix com pots ajudar a salvar els llocs que fan de Barcelona una ciutat genial


Últimes notícies

    Publicitat