Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca
Sorteig OMG
Foto: OMG Barcelona

OMG Barcelona celebra el sisè aniversari amb un sorteig de disseny local

Les botigues promouen iniciatives per dinamitzar les vendes, i a les xarxes es fan crides per 'salvar' comerços emblemàtics

Per
Eugenia Sendra
Publicitat

Mentre creix la llista de botigues que han tancat (les últimes, l'espai de Le Swing Vintage a la plaça de Sant Just i Casa Bruc, que passa a ser online), també afloren iniciatives per a la supervivència dels petits comerços. OMG ha engegat un sorteig de productes dels creadors i marques amb què treballen valorat en 2.000 euros. Al lot de regals hi ha il·lustracions (d'Elisa Munsó, mireiaysuscosas, Jose A. Roda), peces de bijuteria d'Orella i Pithy, ulleres Etnia, joguines de Londji, tasses de Matimañana... "Vam néixer per donar un lloc a les marques i els dissenyadors locals, perquè era difícil trobar-los, i tots han reaccionat fent-nos costat", expliquen Estela Portoles i Iu Bartolomé. 

La rifa és també una campanya de micromecenatge per contribuir a la viabilitat del negoci i coincideix amb el sisè aniversari de la botiga, que durant la crisi sanitària ha organitzat subhastes de peces originals dels seus creadors i ha donat la recaptació de gairebé 2.200 euros a la investigació del coronavirus. "Estar tres mesos tancats és difícil, la facturació actual també ho fa complicat, el futur no sabem com serà...", afegeix Portoles. La butlleta per participar al sorteig val 5 euros, se'n poden adquirir fins al 7 de juliol i el dia 9 s'anunciarà la persona guanyadora; a banda, cada butlleta equivaldrà a un descompte de 5 euros en la pròxima compra online o presencial superior als 40 euros.

Des d'OMG reconeixen que, tot i que passen per un moment incert, els poden les ganes de "fer coses per tirar endavant" i també reflexionen sobre el turisme i comerços que, com ells, viuen molt del públic visitant. "Moltes botigues sense turisme no existiríem, però alhora volem viure en una ciutat agradable".

Una altra botiga que es ressent de l'aturada i que agraeix la visita del turista a l'estiu és Casa Beethoven, a la Rambla, 97. Una campanya sorgida de manera espontània i anònima a les xarxes socials convidava la població local a comprar-hi petits objectes –des de material de papereria als objectes regal– per evitar el tancament de l'establiment. "No se'ns hauria acudit fer la campanya, però ens va anar bé", reconeixen des de la botiga especialitzada en partitures i llibre de música.

NO T'HO PERDIS: les noves botigues de la ciutat

Les millors idees d'oci i cultura a la nova Time Out Pocket interactiva


Time Out Love Local campaign logo

La campanya Love Local de Time Out dona suport als negocis d'oci i cultura de Barcelona. Descobreix com pots ajudar a salvar els llocs que fan de Barcelona una ciutat genial


Últimes notícies

    Publicitat