[category]
[title]
Pots portar les teves peces que estan en bon estat però que ja no utilitzes, i allà n'agafes de noves per renovar l'armari sense gastar ni un euro

Arriba l’estiu, fas el canvi d’armari i penses: “No tinc res per posar-me!”, mentre tens tanta quantitat de peces que gairebé no et tanca el calaix. Probablement, el que et passa és que ja t’has avorrit de la teva roba, i segur que moltes de les coses que tens estan en bon estat i et sap greu llençar-les. Per això neix el mercat de Foodcoop BCN: un intercanvi de roba.
I en què consisteix? Doncs portes al mercat d’intercanvi tres o quatre peces, tot allò que ja no vulguis però - important!- que estigui en bon estat. Allà, pots triar roba que han portat altres persones i, d’aquesta manera, emportar-te peces de segona mà que per a tu seran noves. A banda de ser respectuós amb el medi ambient, renoves el teu armari sense gastar ni un euro. És un win-win.
El mercat d’intercanvi de roba d’estiu de Foodcoop BCN serà el divendres 5 de juny, al local de la cooperativa situat al passatge d'Aragó, 9 (a l'Eixample, ben a prop de la plaça de la Universitat). Serà a la tarda, concretament de 17 h a 20 h, i hi haurà vermut, música i bon ambient.
Foodcoop BCN funciona sota el model de supermercat cooperatiu i participatiu: és un projecte obert a la ciutadania i prioritza el producte de proximitat i sostenible, basat en el comerç just amb els productors. Per formar-ne part com a soci consumidor, cal fer una aportació única de 40 euros i dedicar unes dues hores mensuals a les tasques de gestió de l'establiment. Tot i això, les persones que no siguin sòcies, també poden comprar-hi.
Discover Time Out original video