Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca
Arbres
Arbres

Vés al teatre per 1,50 euros!

7 sales de Barcelona ofereixen els dijous de novembre i desembre entrades per veure obres catalanes a preu d'escàndol!

Escrit per
Time Out Barcelona Editors
Publicitat
S'han acabat les excuses per no anar al teatre! Els dijous de novembre i desembre podreu veure vuit obres d'autoria catalanes pel mateix –o menys– que us val una canya a qualsevol bar. Set sales de la ciutat han ajuntat forces amb la SGAE per oferir, des de dijous 20 de novembre fins a finals de desembre (amb l'excepció del dia de nadal) entrades per només 1,50 euros. Sí, ho heu llegit bé!

A cada funció de dijous es posaran a la venda 100 entrades amb aquest preu reduït –50, en el cas de les sales amb aforament inferior a 100 butaques– que simbolitza aproximadament el 10% del cost real que tenen les entrades i que correspon als drets d'autor. En total es vendran 1050 entrades a aquest preu de ganga. Per adquirir-les, cal consultar amb els teatres que formen part de la promoció, ja que cada sala té el seu propi sistema de reserva i venda d'entrades. Un cop els teatres exhaureixin les entrades a preu reduït, vendran la resta al preu normal.

Les obres que es podran veure seran 'L’Esbudellador de Whitechapel', de Marga Parrilla i Oriol Estefanell al Teatre del Raval, el 'Tríptic', de Cesc Gelabert i 'Querencia', de Paco Zarzoso a La Seca, 'Black Box', de Marc Angelet al Jove Teatre Regina, 'Arbres', de Marc Artigau a la Sala Beckett, 'El adiós de Sabrina', de Cristina i José Poch a la Sala Porta4, 'El Esperanza', de Quique Culebras a la Sala Fènix i 'Paradís', de Marilia Samper, Martí Torras, Carla Mora, Marta Mora i Irene Ruiz a la Sala Muntaner.

Aprofiteu que pràcticament us regalen les entrades i participeu en aquesta iniciativa, l'objectiu de la qual és donar veu i promoure el teatre d'autors d'aquí. Tothom al teatre!

Les sales que hi participen

Sala Beckett
  • Teatre
  • Camp d'en Grassot i Gràcia Nova

La Sala Beckett és un petit teatre fundat l’any 1989 com a seu de la companyia El Teatro Fronterizo, de José Sanchis Sinisterra, i com a espai de trobada per a creadors de diverses disciplines. Des dels seus inicis s’ha centrat en la promoció de la dramatúrgia contemporània, amb produccions i programacions d’espectacles d’autors contemporanis i un interès visible per l’experimentació i per les noves formes d’escriptura dramàtica. A través del seu Obrador Internacional, la Beckett duu a terme també una intensa activitat de formació.

Jove Teatre Regina
  • Teatre
  • Vila de Gràcia

El 1998 va obrir aquest espai que durant anys ha funcionat com un dels únics teatres amb programació infantil i juvenil estable a Barcelona. El projecte el capitaneja la companyia La Trepa.

Publicitat
Teatre del Raval
  • Teatre
  • El Raval

El Teatre del Raval està situat a les instal·lacions de la Parròquia de Nostre Senyora del Carme. Durant la nova etapa es va restaurar i recuperar el patrimoni arquitectònic del teatre original, modernitzant les seves instal·lacions per reconvertir-lo en un espai modern i competitiu. Són els programadors de la Mostra de Teatre de Barcelona. Té un esperit combatent i d’alta exigència artística. A l’hora de programar valoren el rigor i la investigació dels espectacles, més que la seva possible comercialització.

La Seca
  • Teatre
  • Sant Pere, Santa Caterina i la Ribera

La Seca, ubicada al barri del Born, és una fàbrica de creació contemporània dedicada a la creació, la producció i l'exhibició de teatre, dansa, màgica, circ i altres arts escèniques, tant visuals com musicals. La iniciativa del Brossa Espai Escènic també proposa activitats que fomenten l'estudi i l'experimentació de nous llenguatges creatius i programes de formació i reflexió.

Publicitat
Sala Fènix
  • Teatre
  • El Raval

A pocs metres de la Rambla de Raval es troba la Sala Fènix, amb una programació teatral per a adults i per a un públic infantil, basada bàsicament en el teatre de màscares, el cabaret, les titelles i la commedia dell’arte.

Publicitat
Sala Muntaner
  • Teatre
  • Sant Antoni

Des dels seus inicis, el 1996, la Sala Muntaner busca l'equilibri entre diferents llenguatges escènics. S'ofereixen tres franges horàries, la primera promociona nous actors i companyies estrangeres; les obres de la segona franja són més d'entreteniment i a última hora o 'sessions golfes', recuperen l'esperit del cabaret intel.lectual alemany. En general aposta per un teatre compromès, progressista i modern.

També t'agradarà

Musicals: qui és qui
  • Teatre
  • Musical

Són joves, amb talent i marcaran tendència en l'atapeïda temporada de musicals que tot just comença Mireia Mambo Bokele.  'Sister Act'. Tívoli, a partir del 24 d'octubre És la Deloris de Sister act, la gran estrena d'aquesta tardor. Va néixer a Barcelona fa 25 anys, s'ha criat a Madrid i s'ha format a Londres, al West End i en l'escena d'R&B local. Ens diu que la partitura del musical se li ajusta com un guant, ja que ella també és del so Motown, de Marvin Gaye i, per què no, de Bruno Mars. Tot i que si ha hagut de buscar inspiració, l'ha trobada en Beyoncé. Molta cuixa no mostraràs, vestida de monja?, li diem. Riu. Però ens avança que calçarà unes bones botes. Ja ens diu que a ella, com a Deloris, li agrada donar la nota...Roger Berruezo. 'Mar i cel'. Teatre Victòria, a partir del 20 de setembre Per a Roger Berruezo fer Mar i cel és una altra cosa. Primer, perquè porta el sabre de Carlos Gramaje. I, segon, perquè el rol de Saïd és la confirmació d'una gran carrera als escenaris: el de Dagoll Dagom és el seu sisè musical! Tanmateix, admet que Joan Lluís Bozzo, un dia, li va haver de donar l'alto: "Deixa ja de mirar vídeos del Gramaje!", li va dir. Ell pretèn fer un Saïd amb més colors, que serà alhora un capità dur i un tendre amant. O, com diu ell, és "un cabró que va estovant-se". Mai, diu, havia treballat amb tanta eficàcia. El primer dia d'assajos, el 4 d'agost, Bozzo els va obligar a fer un passi sencer de l'obra!Ana Sanmartín. 'Mar i cel'. Teatre Victòria, a partir del

Nous talents de l'escena
  • Teatre
  • Experimental

Els espectacles que has de veure de la gent de teatre més prometedora Arbres A cavall del  conte fantàstic amb insinuacions filosòfiques i del relat d’intriga, Marc Artigau firma una obra exquisidament escrita que confirma la vàlua d’aquest autor a qui vam descobrir amb el thriller 'Un mosquit petit'. Artigau mostra ofici i imaginació amb això dels contes, forjat en bona part a través de la seva col·laboració diària a 'El club de la mitjanit' de Catalunya Radio. Un home que mira per una finestra a una dona. Una dona seduïda per un home llop. Un accident. I el bosc com a referent permanent. Hostiando a M Agnés Mateus ens presenta un espectacle arriscat, amb una alta creativitat, que ens causarà diferents sensacions. En les seves paraules: 'Encara em resulta estrany que entreu i mireu un espectacle des de la vostra cadira. La realitat està dins o fora? Disparar. Disparar per la boca. Disparar amb les mans. Disparar fins a dins del cor.'. El llarg dinar de Nadal A partir de l’obra en un acte escrita pel dramaturg nordamericà Thornton Wilder l’any 1931. El transcurs de 90 anys al menjador de la casa dels Bayard celebrant el Nadal. A través del pas dels anys per aquesta família, coneixem la vida al camp i els canvis en els costums i hàbits d’una part de la societat americana del canvi de segle passat. Una peça teatral carregada d’humanitat amb grans dosis d’humor i tendresa. Tortugues: La desacceleració de les partícules Fa temps que en Joan i la Marta s'han adonat que no van al

Publicitat
Els nominats dels Butaca
  • Teatre

Quin serà el millor espectacle teatral de l'any? Últimes crítiques Arbres A cavall del  conte fantàstic amb insinuacions filosòfiques i del relat d’intriga, Marc Artigau firma una obra exquisidament escrita que confirma la vàlua d’aquest autor a qui vam descobrir amb el thriller 'Un mosquit petit'. Artigau mostra ofici i imaginació amb això dels contes, forjat en bona part a través de la seva col·laboració diària a 'El club de la mitjanit' de Catalunya Radio. Lampedusa Beach La mitologia mediterrània és plena de nàufrags. L'autora siciliana Lina Prosa submergeix en les seves aigües un nou nom: Shauba, una jove africana que mor ofegada davant d'una illa del Nou Món. 'Lampedusa Beach' –primer text de la Trilogia del Naufragi– és una apnea poètica que narra la solitud d'uns éssers abandonats per les dues ribes. El president El territori de Thomas Bernhard és el de la paraula. Ja sigui la més pausada i descriptiva de la versió de la novel·la 'Tala' que vam veure a Temporada Alta sota la superba batuta de Krstyan Lupa,  com la trepidant, frenètica, d’'El president', una tremenda farsa sobre el poder construïda sobre dos llargs monòlegs amb els quals retrata la misèria moral dels protagonistes. Querencia No sé si és el barroquisme trash que fa servir Paco Zarzoso o que no sé si he vist una comèdia, un drama freudià o una tragèdia clàssica, però aquesta història d’amor/odi entre una actriu decadent, que va ser la millor, i un crític teatral, que ara es dedica als toros, fa de mal em

Actors i actrius sexis
  • Teatre

Descobreix quins són els intèrprets més guapos del país El blog de teatre Treplev Per Andreu Gomila La cartellera de Barcelona El més vist 5 coses per fer avui Aprofita el teu temps i troba el que necessites: el millor del dia al teu abast Japonisme. La fascinació per l'art japonès Que consti que en Pere Calders ja ens havia avisat: som víctimes d’una invasió subtil. Jo mateix em vaig criar amb la Heidi i el Marco, escoltava música d’un Walkman Sony i m’afarto de sushi. Qui no ha tingut una Playstation o ha jugat al Super Mario Bros? O rigut amb 'Humor amarillo'? Doncs aquest fenomen ja dura segle i mig, com bé demostra l’exposició 'Japonisme. La fascinació per l’art japonès' al CaixaForum. Tot va començar el 1868, quan, després de segles d’aïllament, el Japó va reobrir els seus ports al comerç internacional. No avançaré esdeveniments, però al carrer de Ferran, per on ara passen la majoria de les manifestacions, hi havia fins a sis botigues de productes japonesos. I a Barcelona, dos museus dedicats a l’art japonès s’anunciaven a les guies turístiques. Hi havia grans col·leccionistes d’art japonès, com Josep Mansana, que va arribar a reunir més de 3.200 obres de gran qualitat.Deia que tot va començar el 1868. París va ser el gran centre comercial de productes japonesos. I Barcelona estava a 24 hores en tren de la capital francesa. Tots els artistes catalans que passaven per París n’estaven assabentats. Fortuny va ser el primer. Més endavant, Santiago Rusiñol o Darío de Regoyo

Recomanat
    També t'agradarà
    També t'agradarà
    Publicitat