Global icon-chevron-right Espanya icon-chevron-right Barcelona icon-chevron-right Barcelona Districte Cultural reprèn les activitats presencials i gratuïtes
Movimiento colateral
Time Out Movimiento colateral

Barcelona Districte Cultural reprèn les activitats presencials i gratuïtes

Per complir amb les mesures sanitàries, serà imprescindible reservar les entrades amb antelació

Advertising

Després de quatre mesos sense poder pujar a l'escenari, Barcelona Districte Cultural torna a les activitats presencials a partir de l'1 de juliol. El programa de cultura als barris de l'Institut de Cultura de Barcelona reprogramarà diverses de les funcions del seu setè circuit que van haver de cancel·lar a causa del coronavirus.

Aquesta iniciativa coincideix amb la celebració del Festival Grec i de nous projectes com la Sala Barcelona. Així, la ciutat comença a recuperar les seves activitats culturals i les arts en viu.

Barcelona Districte Cultural reprendrà la seva programació complint sempre amb les mesures de seguretat recomanades i realitzant un estricte control de l'aforament, per protegir tant la salut del públic com la dels artistes o tècnics implicats en les diverses activitats. Per això, serà imprescindible reservar les entrades amb antelació. Malgrat aquesta nova mesura, les entrades continuaran sent completament gratuïtes.  

El cartell està format per una vintena d'activitats de disciplines molt diverses. El públic podrà gaudir d'espectacles de dansa com 'Àer' o 'Moviment col·lateral', obres de teatre infantils com 'Baobab. Un arbre, un bolet i un esquirol' i per a adults com a 'Converses amb el meu úter i altres interlocutors', concerts per a nens com 'Bitxos raros' i per a totes les edats com 'Hey Chico!!', funcions de circ com 'Rojo' i cinema familiar com 'El bosc d'Haquivaqui'. 

Les funcions anul·lades que no s'hagin pogut reprogramar per a aquest estiu, se sumaran al cartell de la tardor que començarà el mes d'octubre.

 

NO T'HO PERDIS: Tornen les nits de cinema a la fresca al CosmoCaixa

Les millors idees d'oci i cultura per fer a casa amb la nova Time In Pocket interactiva.


Time Out Love Local campaign logo

La campanya Love Local de Time Out dona suport als negocis d'oci i cultura de Barcelona. Descobreix com pots ajudar a salvar els llocs que fan de Barcelona una ciutat genial

Share the story
Últimes notícies
    Advertising