Global icon-chevron-right Espanya icon-chevron-right Barcelona icon-chevron-right El Teatre Maldà decreta 'Dilluns de merda' a les pantalles
Una galaxia de luciernagas ©Kenneth Santos
Foto: Kenneth Santos 'Una galaxia de luciernagas'

El Teatre Maldà decreta 'Dilluns de merda' a les pantalles

La sala del Gòtic proposa un cicle amb nou contingut de les companyies que havien d'actuar en temporada

Advertising

Dos mesos i mig després, i fins a nou avís d'obertura, pocs teatres han posat material nou damunt la pantalla, amb l'excepció del Lliure. Ara, també el Maldà, que emetrà vídeos de creació basats en els espectacles suspesos. El cicle, 'Dilluns de merda', recorda amb humor el dia que tanquen els teatres, que ara són tots, i malgrat que és gratuït proposa donatius perquè els artistes puguin cobrar la feina feta.

Capgirar la situació

“Era una obligació, trencar-nos el cap per crear alguna cosa nova”, explica Laura Pau d'Els Pirates, companyia que gestiona El Maldà i protagonitza el capítol 1, –'19 anys d'Els Pirates', des del 25 de maig–. “Es tracta de generar contingut i esperar que això tingui un retorn, som artistes i no podem deixar de fer la nostra feina”, diu. Amb una durada de 45 minuts, cada entrega tindrà un fil conductor lligat als temes de la temporada que no va poder ser. Cada capítol estarà disponible per temps limitat al canal de YouTube del Maldà.

Laura Pau

 

Laura PauFoto: Maldà / Els Pirates

 

 

Dones, musicals i realitat

'Dones amb història' (1 de juny) girarà al voltant de reposicions com 'Barbes de balena' i 'Akelarre', però també de la no estrenada 'El silenci dels telers' de Ferran Utzet. El dia 15 de juny serà musical, amb fragments de Clara Peya i Alícia Serrat, entre d'altres. Tancarà el cicle el 29 de juny un bloc d'històries reals, amb aportacions de La Ruta 40 i 'Una galaxia de luciérnagas', un relat d'Aina Tur interpretat per Anna Alarcón que, si tot va bé, rescatarà el Festival Grec.

NO T'HO PERDIS: 'Clàssics per a criatures' del Teatre Lliure

Les millors idees d'oci i cultura per fer a casa a la nova Time In Pocket interactiva

 


Time Out Love Local campaign logo

La campanya Love Local de Time Out dona suport als negocis d'oci i cultura de Barcelona. Descobreix com pots ajudar a salvar els llocs que fan de Barcelona una ciutat genial

 

Share the story
Últimes notícies
    Advertising