Global icon-chevron-right Espanya icon-chevron-right Barcelona icon-chevron-right 10 motius per comprar la Time Out Box Còctels 2 x 1
Notícies / Beure

10 motius per comprar la Time Out Box Còctels 2 x 1

Time Out Box Còctels
Foto: Maria Dias Time Out Box Còctels

Beveu sols, al bar? Malament! Beure en bona companyia és una celebració de les relacions humanes! I perquè no beveu mai més sols, ja podeu comprar la Time Out Box Còctels 2 x 1, una capsa d’ofertes de cocteleria que, com l’alcohol bo, deslloriga converses i no deixa ressaca. Per un preu de 19,95 euros, tens deu targetes de 2 x 1 en les millors cocteleries de Barcelona, una targeta per cada establiment que hi participa.

No pot ser més senzill: compres la Box, t’asseus a la barra amb el teu acompanyant i demanes dues copes. Presentes la targeta en el moment de demanar el compte i pagues només un còctel dels dos que hagis consumit, el d’import més alt. Sense restriccions ni de dates ni d’hores. Us ho posem fàcil: aquí teniu deu motius per no perdre-us la caixa, que es compra a la web timeout.cat/box i es pot recollir a la agencia de viatges de Barcelona Pangea The Travel Store.

1. Perquè reuneix deu de les millors cocteleries de Barcelona: Negroni, Ideal, Dos Billares, Marlowe, Caribbean Club, Bar Mudanzas, Dr. Stravinsky, Benzina, Negresco Cocktail Bar By Bobby’s i Bobby Gin. Alineació estel·lar, sense discussió.

2. Perquè lligareu. La gent que s’escarxofa sola a la barra d’un bar normalment sol tenir ganes de fer noves coneixences. I si al costat se li asseu un meravellós ésser humà (tu!) que el convida a la copa, ja teniu mig camí per pujar a casa fet. El bar sí que és una xarxa social per lligar, i no pas allò de jugar a cromos amb la gent!

3. Perquè degustareu alcohol prèmium. Tots els beuratges que serveixen en tots els temples del mam esmentats al punt 1 fan servir els millors destil·lats de cada categoria. I tu, avar cap de fava que compres una ampolla de bourbon de 16 euros un cop l’any quan ets sents esplèndid, n’aprendràs alguna cosa.

4. Perquè amb una sola copa amortitzes la caixa. Penseu que un bon còctel, si exceptuem honorables excepcions, pocs cops baixa dels deu euros. La caixa costa 19,95 euros: amb una sola ronda, en bona companyia, ja amortitzes els diners que t’ha costat. Atenció: l’oferta només és vàlida per a dues persones juntes, no et pots fotre dos Drys de cop a meitat de preu, dipsòman espavilat.

Negroni

 

Negroni
Foto: Maria Dias

 

5. Perquè descobrireu la cocteleria des d’un nou punt de vista. Si feu un Whisky Sour a l’Ideal, us beureu la millor versió possible d’aquest estàndard. I al Dr Stravinsky fan coses amb l’estat físic de les mescles que no heu ni somniat!

6. Perquè cada local té una personalitat pròpia. Apart de l’excel·lència en la beguda, cadascun d’aquests establiments transmet una vibració i una personalitat única i singular. El Dos Billares és com caure de pet en una peli de Humphrey Bogart, per exemple.

7. Perquè veureu els grans ‘bartenders’ d’Europa en acció. Dr. Stravinsky va guanyar el títol a millor Bar d’Espanya l’any 2018. Marc Àlvarez, ex-cap de cocteleria d’elBulli, ha dissenyat la carta del Mudanzas. El Juanjo del Caribbean es el gran ‘bartender’ de proximitat. Tindreu a un pam de nas els Messi de la cocteleria.

8. Perquè podeu fer la millor ruta de copes de la vostra vida. A veure, no es tracta d’entrompar-vos com bojos, però tingueu en compte que cada bar és a escassos metros l’un de l’altre, i això equival a dir que podeu empalmar copa i copa amb tres gambades fins muntar-vos la millor nit de copes de la vostra vida.

9. Perquè l’alcohol bo no deixa ressaca! Bé, només si n’abuses, esclar. Em remeto al punt 3.

10. Perquè sereu infinitament més interessants. Imaginar-vos a la màquina de cafè de l’oficina dient "Estava prenent la versió del Moscow Mule infusionada amb card de marge de Xangai que fan al Bobby Gin i..." és molt més benèfic per a la vostra auto-imatge que si us imagineu dient "m’estava fotent un kalimotxo i uns ganchitos...".

 

NO T'HO PERDIS: compra la Time Out Box 2 x 1 en còctels

 

 

 

Advertising
Advertising

Comentaris

0 comments