Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca
Time Out logo
Time Out

De Time In a Time Out... Tornem a la ciutat

Recuperem el logo per recomanar-vos de nou els millors plans i llocs de Barcelona

María José Gómez
Escrit per
María José Gómez
Publicitat

'Time in' no va significar només un canvi de nom. Per a nosaltres va ser un repte adaptar-nos a un confinament que ens allunyava de la nostra essència: sortir i gaudir de Barcelona, ​​dels bars i teatres, dels museus i botigues, dels restaurants i clubs... Però som un equip creatiu i àgil que intenta superar-se davant els desafiaments. Les circumstàncies insòlites ens empenyien a fer un gest contundent com a mitjà i, tot just abans que es decretés l'estat d'alarma el 14 de març, vam anunciar que passàvem de Time Out a Time In.

Vam aprendre a treballar fora de la nostra estimada redacció a la plaça Reial i vam canviar el focus de l'exterior a l'interior. Vam seleccionar els continguts culturals en línia més interessants, vam buscar receptes d'alguns dels llocs que sabíem que trobàveu a faltar perquè féssiu les receptes a casa, vam buscar les botigues que us portaven els aliments a domicili, les mascaretes reutilitzables més originals... I amb els dits enganxats al teclat i els ulls a la pantalla vam constatar que la nostra funció gairebé no s'havia alterat: podíem seguir recomanant el millor de l'oci i la cultura, però adaptats a les noves circumstàncies. 

Vam descobrir, també, que teníem més ganes que mai de donar suport al talent local i els petits negocis de la nostra ciutat, i per això vam llançar la campanya del Love Local. I vam decidir que volíem ser altaveu d'aquells projectes que van seguir aportant a la comunitat i de les iniciatives que es van bolcar a ajudar en els moments més difícils i vam crear uns premis Time In que van ser tot un èxit de participació amb més de 15.000 vots.

En tot aquest temps us hem informat de cada fase que anàvem passant i hem celebrat amb vosaltres cada reobertura de restaurants, cinemes, museus, biblioteques... Superada la fase 3, ha arribat el moment de tornar a sortir, tot respectant les mesures de prevenció que recomanen les autoritats sanitàries. En el nostre cas, ha estat el moment de recuperar el nostre nom.

Estem feliços de tornar a ser Time Out, i comencem aquesta nova etapa amb il·lusió i una bona motxilla carregada d'aprenentatge de quan vam ser Time In.

NO T'HO PERDIS: Les millors coses per fer aquesta setmana

Les millors idees d'oci i cultura per fer a casa a la nova Time Out Pocket interactiva

Últimes notícies

    Publicitat