Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca
Thinking Mu botiga
Foto: Thinking Mu

Així és nova botiga de referència de Thinking Mu a Barcelona: roba sostenible, marques locals i cafè d'especialitat

La firma barcelonina és una de les referents en moda sostenible d'Europa i ja havia fet una 'pop-up' a la ciutat

Laia Jordà Sánchez
Escrit per
Laia Jordà Sánchez
Publicitat

El passat mes d'octubre, una de les marques de moda sostenible de referència a Europa va inaugurar la seva primera 'pop-up' a Barcelona, i ara, mig any després, ha inaugurat la seva primera botiga de referència a la ciutat. Thinking Mu obrirà les portes de la seva nova 'flagship' (botiga a referència) a la ciutat on va néixer l'any 2008 de la mà de Pepe Barguaño i Miquel Castells. El nou local, situat al número 220 del carrer Rosselló, segueix el model de l'anterior 'pop-up': un espai on la moda, l'arquitectura de disseny i el cafè d'especialitat conviuen i es fusionen. L'encarregat de dissenyar i construir l'espai ha tornat a ser l'equip d'Isern Serra, un arquitecte que ja ha treballat diversos cops amb la firma de roba i que ha tornat a crear un espai on l'estètica mediterrània és la protagonista.

Thinking Mu
Foto: Thinking Mu

Thinking Mu porta com a bandera el concepte de la sostenibilitat, un valor que ha traslladat al mateix espai, que s'inaugurarà el pròxim dimecres 24 d'abril. El disseny de la botiga està inspirat en la natura, el minimalisme i l'essència mediterrània que distingeix les peces de la firma, a través de l'ús de materials sostenibles, incloses les pintures que s'han fet servir, creades amb base de fang, pigments naturals i minerals. A més de funcionar com a expositor de les col·leccions, el local de Thinking Mu també reuneix diverses marques locals amb productes com tasses artesanals i plantes encapsulades.

Thinking Mu
Foto: Thinking Mu

El projecte vol funcionar com una mena de cercle coherent entre l'espai i les marques a les quals donen veu i els valors, els objectius i la imatge de la firma. Per aquest motiu, les mateixes peces de roba de Thinking Mu estan presentades arreu de la botiga com si fossin obres d'art dins d'un museu. El concepte de galeria d'art arriba fins als emprovadors, que també mantenen els colors neutres i l'arquitectura de disseny present a la resta de l'espai. A més, qui vulgui també es podrà prendre un cafè d'especialitat que la marca ofereix dins la botiga.

Thinking Mu
Foto: Thinking Mu

La de Barcelona és l'única botiga física de la marca a l'Estat, tot i que, segons la CEO de la firma, Cinthia Miralles, "aviat" obriran una a Madrid. Miralles també explica que la marca ja ha posat en marxa un projecte per impulsar l'empresa a escala internacional: "Volem demostrar que un ecosistema de moda humà i regeneratiu no només és possible, sinó que també és rendible i 'cool'". Thinking Mu ja està present a més de 25 països arreu del món com Alemanya, França, Romania, Estats Units, Canadà, Japó i Corea del Sud.

Una marca pionera al sector

Pepe Barguaño i Miquel Castells van crear Thinking Mu fa més de 15 anys amb l'objectiu de redefinir el model de consum del 'fast-fashion' (moda ràpida) o "no-moda", com ells la defineixen. El model que van proposar tenia l'objectiu de trencar l'estereotip que la moda i la sostenibilitat no poden anar de bracet i crear peces que s'allunyin de la neutralitat i també agradin als fanàtics de la roba més joves. En l'actualitat, la marca encara investiga com reduir l'ús de recursos naturals durant el procés de producció per generar el menor impacte mediambiental possible. Per assegurar la transparència i fomentar el model de consum circular entre els clients, cada peça de Thinking Mu inclou un QR amb la informació de com s'ha produït i en què consisteix el projecte de la marca.

NO T'HO PERDIS: Aquest local històric de Barcelona acull la botiga insígnia de Bobo Choses (amb una zona artística interactiva)

Vols estar al dia de tot el que es mou a la ciutat? Inscriu-te a la nostra newsletter i tindràs tota la info i els plans que t'agraden per gaudir de Barcelona

Més de Love Local

    Últimes notícies

      Publicitat