Cine

Entrevistes, crítiques de pel·lícules i la cartellera de cinema de Barcelona


Les estrenes d'aquesta setmana

Into the woods

  • Valoració: 2/5

És el que en termes gastronòmics es coneix com un afartaburros. Una faula poliquística, sense cap tipus de sentit de la narració, on la fantasia es ven com si fos peix de llotja. Es va estrenar a Broadway al desembre del 86, amb música de Stephen Sondheim i direcció de James Lapine,

No ploris, vola

  • Valoració: 4/5

Claudia Llosa sap filmar el paisatge. És una frase senzilla d’escriure, però una cosa difícil de fer. No tots els realitzadors saben convertir l’espai en un personatge. Llosa ho fa. És igual que sigui la muntanya andina, un suburbi de Lima o els grans espais nevats i solitaris del Canadà.

'71

  • Valoració: 4/5

Evocació del clima bèŀlic viscut a Irlanda del Nord a principis dels 70, aquesta 'opera prima' de Yann Demange inclou una de les seqüències més poderoses del cinema recent: la batalla campal en ple carrer després del registre casa per casa per part de les tropes angleses, a les quals

La conspiración del silencio

  • Valoració: 2/5

Com a 'thriller' climàtic és incapaç de mantenir la intriga. Com a recreació històrica, és d’un bidimensional que tira enrere. A hores d’ara ja no es pot parlar de l’Holocaust sense esgarrapar una mica en allò que els Klotz van anomenar la 'qüestió humana'. Des de Hannah Arendt

La reconstrucción

  • Valoració: 2/5

Eduardo passa de llarg quan un accidentat li demana ajut a la carretera; parla menys que Buster Keaton; menja com un porc senglar, amb les ungles brutes i uns guants que demanen a crits un rentat amb lleixiu, i té un d’aquells mals de queixal que fan pensar en com patia el Nick Nolte

Camino a la escuela

  • Valoració: 2/5

El propòsit del film és clar: mostrar les dificultats que nens i nenes d’arreu del món (Kènia, l’Argentina, el Marroc i l’Índia) tenen per arribar a l’escola, quan han de fer dia rere dia llargues i perilloses travessies des de casa seva fins a les aules. La mirada de Pascal Plisson

Autómata

  • Valoració: 2/5

En un futur distòpic en què la intel·ligència artificial conviu amb una humanitat en perill, un agent d’assegurances (Antonio Banderas) es veu immers en un cas molt més complex del que ell es pensa i que el portarà a perseguir, de mala gana, un robot. A 'Autómata', el futur és gris i els

Més crítiques





Segueix-nos

Spotify

Subscriu-te al Spotify de Time Out Barcelona i gaudeix de les cançons favorites i llistes temàtiques

Les listes de Time Out


Descobreix-les