Entrades de teatre a Barcelona
Time Out Barcelona t'ofereix un recull d'entrades de teatre a Barcelona per poder gaudir de les millors representacions de la ciutat.

Aquí podràs comprar entrades de teatre, d'una bona part de les sales de Barcelona.
Trobaràs entrades del Teatre Romea, la Sala BARTS, el Club Capitol, el Teatre del Raval, el Teatre Tívoli, el Teatre Tantarantana, La Villarroel, el Teatre Condal, el Teatre Goya i d'altres sales emblemàtiques de la ciutat.
Compra entrades de teatre a Barcelona
El pare de la núvia
Quan Joan Pera és el cap de cartell d’una funció ja se sap què veurem. I sabem també que, més o menys, riurem. Pera fa de Pera i és un goig per als seus seguidors que somriuen només que ell trepitgi l’escenari. Pera és un gran pallasso que ha construït una personalitat escènica que treballa tant la manera d’estar com la manera de dir i que no li fa fàstics a les situacions més ridícules, però gracioses, ja sigui vestir-se amb el vestit de núvia de la seva filla o passejar-se en calçotets per l’escenari tot pronunciant aquells "Oh, oh, oh" tan característics. Pera busca i troba la connexió amb el públic des que surt al prosceni per introduir l’embolic i descorre el teló per provocar el primer aplaudiment. Quina escenografia! L’obra de Joel Joan i Hèctor Claramunt ha estat escrita, doncs, per servir de vehicle a Pera i poc importa, doncs, que s’allargassi massa, que utilitzi els recursos clàssics de la comèdia més baladrera com que el sastre sigui amanerat o les converses picants. Els gags hi son però qui s’encarrega de fer-los funcionar és Joan Pera. I per això, quan en alguns moments desapareix d’escena, la funció ho pateix. Atenció al duo amb Pep Sais que augura una nova i estranya parella. Autors: Joel Joan i Hèctor Claramunt. Direcció: Joel Joan. Intèrprets: Joan Pera, Pep Sais, Maife Gil, Anna Carreño, Oriol Casals i Sergi Vallés.
Jerusalem
Ja no hi ha llocs sense amo. L'espai té ara sempre amo, públic o privat. En un passat tan llunyà que sembla mític –aquell en què creu Johnny Byron "El Gall", protagonista del 'Jerusalem' de Jez Butterworth- els boscos eren refugis sense lleis. Llar de lladres, gegants, desclassats, fades, fugitius, elfs i bojos. En una clariana d'un bosc assetjat per la pressió urbanística ha instal·lat la seva caravana un 'outsider' de sang gitana i cognom de poeta romàntic. Entre drogues, alcohol, música electrònica i escombraries convoca una cort de perdedors, joves que sota la seva ombra protectora es lliuren a un hedonisme desesperat. Al Romea la versió de 'Jerusalem' dirigida per Julio Manrique ha perdut potser la majestuositat d'aquest bosc que regalava al Teatre Grec i que s'erigeix en la gran metàfora de l'obra. Però segueix ocupant el discurs central d'un gran text que és un cant elegíac d'una Anglaterra desapareguda que ressona en les paraules de William Blake i en la música de Hubert Parry. Potser és aquest el motiu que 'Jerusalem', lluny de la seva terra, perd cert sentit. Però es mantenen uns personatges poderosos, al·lucinats, clarividents. Tenim un 'fool' shakespearià absorbit per Marc Rodríguez, un menestral tret de 'Somni d'una nit d'estiu' molt ben defensat per Albert Ribalta, una aparició gòtica d'un hipnòtic Víctor Pi i un gegant imparable interpretat per un superlatiu Pere Arquillué. Un actor que sembla instal·lat en l'excel·lència quan cauen a les seves mans personat
Les coses excepcionals
El suïcidi és allò que li passa als altres i t'arriba en veu baixa. Un rumor, una estadística i una notícia quan el subjecte és un personatge famós. Aquesta és la història fabulada d'un nen que des dels set anys conviu amb el suïcidi. Amb el primer intent d'una mare amb episodis depressius inicia una llista de coses excepcionals que fan que la vida valgui la pena. La majoria immaterials. Un gest innocent per salvar la mare de pensaments foscos. La llista creixerà com el nen a adult. 999.999.999 coses excepcionals. Un monòleg de Duncan Macmillan que entre dades, humor i una declaració d'amor a la música –al jazz, al vinil– construeix un sòlida xarxa de complicitat emocional amb el públic. Macmillan va confiar en un còmic quan l'obra es va estrenar al Fringe d'Edimburg. No és l'opció més evident quan tens Pau Roca movent els fils de la història i la participació dels espectadors que assumiran els papers dels personatges (veterinari, pare, terapeuta infantil, nòvia-esposa) que entren en la biografia d'un ésser normal que fuig per igual de la tristesa i la felicitat. L'opció de Roca és sentimentalment més distant, però alhora més efectiva quan aquesta neutralitat es transforma en continguda emoció –uns ulls que brillen una mica més, enrogits lleument– i deixa sense defenses el relaxat públic i la persona que en aquest moment és copartícep d'aquest moment emocional. La intensitat d'aquest joc es percep tant en l'instant mateix que passa com després, quan Roca agraeix amb una abr
La Tienda de los Horrores
Després de 'Casi normales', 'La jaula de las locas' i ara 'La tienda de los horrores' es pot ja afirmar que Nostromo Live és una productora a tenir en compte quan es tracta de musicals sense el peatge de la franquícia. Selecció encara breu que expressa una interessant coincidència: obres nascudes a l'off del negoci teatral que posteriorment es converteixen en èxits populars, en petits clàssics. Cas paradigmàtic és 'Little Shop of Horrors' de Howard Ashman i Alan Menken. Obra inspirada en una pel·lícula de sèrie B de Roger Corman, estrenada a l'off-off Broadway per penjar cinc anys més tard la medalla del bronze del musical més longeu de la cartellera novaiorquesa. Al Coliseum –les dues nits del passat Grec van ser assajos generals– la producció dirigida per Àngel Llàcer i Manu Guix llueix l'excel·lent factura escènica de Nostromo Live. El muntatge és fidel al llibret original encara que l'estètica de Skid Row projecta l'argument –d'una manera una mica capriciosa– cap a un futur 'Blade Runner'. Tot i que la ironia del vestuari dissenyat per Míriam Compte recorda més a la bogeria de Jean-Paul Gaultier a 'El cinquè element'. Compte aporta, a més, una picada d'ullet al còmic dels 80 i funky. La dissenyadora brilla especialment en el rober de les Sey Sisters (Edna, Yolanda i Kathy), autèntiques protagonistes de la funció al costat d'un descomunal Manu Guix (director musical, home orquestra i veu d'Audrey II, la planta carnívora). Cada aparició d'aquest cor d'inspiració grega i so
Calma!
Estrenat el febrer de 2019 a Sud-amèrica, el nou espectacle de l'actor, músic, showman i pallasso Guillem Albà és una picada d’ull al públic familiar, a qui bàsicament està destinat aquest entretingut espectacle d’arrels molt targarines (de la Fira de Tàrrega, volem dir) com m'assenyalava un col·lega. Una proposta que vol riure i fer riure tot plantejant les presses de la vida moderna de les quals ningú no sembla escapar. Ni ell mateix, que el dia de l’estrena a Barcelona corria per començar una funció que es va endarrerir fins a mitja hora amb la sort que el espectadors s’ho van prendre amb molta calma fen honor a la invitació del pallasso. El pallasso d’aquest “putifacètic” actor s’aixeca sobre la base de la gran capacitat de relacionar-se amb el públic per fer-lo participar de la festa que ell solet es munta sobre l’escenari. Empatia, doncs, i una profunda ingenuïtat que li escau d’allò més bé al personatge i que es desenvolupa amb accions i situacions que van des de la quotidianitat dels estressants mòbils fins al poètic viatge al fons del mar tot passant per una autèntica carrera de fons per il·lustrar la repetició del cicle de la vida des que som nens fins a que som avis. Sobre un espai sonor (Pep Pascual) que es l’autèntic conductor d’aquest monòleg gairebé sens paraules, Guillem Albà posa en solfa totes les eines d’un actor format a l’escola de Lecoq i en la itinerància d’una històrica companyia de titelles. I, esclar, hi ha titelles, hi ha ombres, hi ha màgia potàg
La dona del 600
Potser no hi ha res més difícil que fer teatre amb la normalitat. Encara que tenir un vell Seat 600 enmig del menjador pot semblar el contrari. Però aquest "elefant blanc" és l'element catalitzador per explicar una història corrent: com gestionar l'absència d'un ésser estimat. Aquest cotxe, símbol de llibertat enmig d'una dictadura, objecte aspiracional de la classe mitjana espanyola, ocupa el centre de la llar, com al seu dia una mare ho va ser per al marit i les dues filles. Pere Riera, excel·lent dialoguista, usa les emocions sense amplificador tràgic com a motor únic de 'La dona de l'600'. És fàcil imaginar-se la catàstrofe dramàtica d'aquesta proposta en mans d'un altre autor amb menys talent. Però Riera, que també signa la direcció d'escena, troba un notable equilibri entre la comèdia i el drama, administrant amb cura tots aquells elements que afegeixen complexitat a la psique i els conflictes dels personatges. Encara que sembli que no aporta res de nou a les trames al voltant de les crisis familiars, l'obra està tan ben construïda i els personatges tan naturals en els seus arguments -un mèrit compartit amb un molt bon repartiment- que acaba per convèncer emocionalment al públic. Autoria i direcció: Pere Riera. Intèrprets: Mercè Sampietro, Àngels Gonyalons, Jordi Banacolocha, Victòria Pagès, Pep Planas. NO T'HO PERDIS: Entrevista a Pere Riera
Una història real
El nou text de Pau Miró -que també el dirigeix- és un prisma: depèn de com es col·loqui la mirada de l'espectador pot ser un drama generacional d'un pare i un fill devastats per la mort de la mare; una denúncia de la pressió de l'èxit i la fragilitat del prestigi; una crítica dels ideals traïts. És tot això i per sobre de tot una elaborada reflexió sobre l'autoficció que podria ser un relat de Stephen King si inclogués elements de terror. A 'Una història real' -el joc comença en el títol- Miró embasta situacions que arrosseguen l'espectador a una actitud inductiva i per tant un pèl distanciada dels seus components emocionals. L'efecte col·lateral és un adequat i infreqüent to contingut fins i tot en les escenes de major voltatge emocional. Intensitat reprimida que encaixa en el personatge del pare que interpreta amb molta elegància emocional Julio Manrique, molt ben (cor)respost per Nil Cardoner com el fill problemàtic. En el mateix excel·lent to Mireia Aixalà (la treballadora social) i Laura Conejero (l'editora). Al seu càrrec un personatge que sembla tenir una línia dramàtica pròpia que acabarà per rubricar l'última pirueta pirandel·liana de l'obra. Autor i director: Pau Miró. Amb: Julio Manrique, Laura Conejero, Mireia Aixalà i Nil Cardoner.
Pensem. (Pausa). A la merda!
Sis personatges (més un) ens proposen passejar amb ells per un parc d’atraccions. Durant la caminada, ens explicaran setze escenes rocambolesques del nostre dia a dia. Setze situacions crucials, necessàries, sorprenents, inversemblants, estrambòtiques, innocents i, fins i tot, surrealistes, que ens parlen sobre allò que ens colpeix, que ens encén, que ens deprimeix i ens entusiasma alhora, i que ens fa cridar: a la merda! I aquesta no és pas una expressió negativa, al contrari! És una crida a engegar-ho tot a rodar i a viure la vida intensament. Autoria i direcció: Manuel Dueso. Amb: Carme González, Miquel Malirach i Manuel Dueso.
Quema la memoria
'Quema la memoria' és la taca, la música i la paraula d’un diàleg que ens recorda que res és per sempre. Una experiència multisensorial amb el músic Ramón Rodríguez i la artista Paula Bonet que a través de la música i la paraula enlluernen la foscor que coneixem i no esquivem perquè volem abraçar la llum.
Perdón
El sentiment de culpabilitat és un habitual de les relacions humanes. Un sentiment no gaire agradable que moltes vegades provoca tensions i crispació. Més enllà de tot aquest mal estar, també és una situació que pot ser hilarant si es deixa en bones mans. I no hi ha millors mans per l’humor que la dels Sutottos, el duo argentí que ha fet esclatar de riure tot Amèrica Llatina. El retrobament de dos amics de la infància es transforma en una disputa permanent dels seus egos, reclams del passat i frustracions del present. Autors, directors i intèrprets: Andrés Caminos i Gadiel Sztry.
També pots reservar...
Burgers i Els Millors Restaurants: les dues noves Time Out Box!
Què un sembla si us diem que podeu gaudir d'un àpat per a dues persones a meitat de preu? Interessant, oi? Una de les nostres raons de ser és fer-vos gaudir, per això tornem a l'atac amb dues noves boxes: La Time Out Box Burgers i la Box dels Millors Restaurants. Preneu nota de què consisteix aquest invent tan magnífic. Dins de les capses us trobareu amb 10 targetes –una per cada restaurant participant, triats pels nostres editors–, amb un descompte del 50%. Tant en el cas de la box d'hamburgueses com a la box dels millors restaurants, només pagareu la meitat del total d'allò que us hàgiu cruspit (les begudes no estan incloses). No, no hi ha trampa! L'únic requisit és que hi aneu dues persones. No importa si és a dinar o a sopar i, quan reserveu, no cal que aviseu que teniu descompte. Això sí, entregueu la targeta en demanar el compte. I tingueu en compte que l'oferta no és només per a un dels locals de la capsa, sinó per a tots i cadascun dels locals! Els millors restaurants de Barcelona A la nostra ciutat tenim molta sort, i comptem amb una bona llista de restaurants excel·lents. La nostra tria inclou 10 d'aquests restaurants top i és força variada. Aquests són els llocs que podeu visitar gràcies a la box dels Millors Restaurants: Can Ros, Chicha Limoná, Windsor, Lluritu, Marimorena, Barraca, Colella, Indochine Ly Leap, Spicy i Gutai. És a dir, una mica de tot. Cuina asiàtica, italiana, paelles, marisc, clàssics que no fallen mai... Dos per un en hamburgueses Fan
Tots els concerts del De Cajón! 2019
Estella Morente, Las Migas, Rafael Riqueni... ja pots aconseguir les teves entrades pel De Cajón!
Time Out Box Còctels: 2x1 en les millors cocteleries de Barcelona
Celebreu la vida en bona companyia, busqueu qualsevol excusa o simplement doneu-vos el plaer de tastar les millors cocteleries de Barcelona. Ja podeu comprar la Time Out Box Còctels 2 x 1, una capsa d’ofertes de cocteleria per descobrir alguns dels locals i 'bartenders' més sorprenents de la ciutat i només pagar la meitat del que demaneu. Per un preu de 19,95 euros tindreu deu targetes de 2 x 1 en 10 de les millors cocteleries de Barcelona, una targeta per cada establiment que hi participa. Ja ho veieu, el funcionament és ben senzill. Només cal que us feu amb la vostra capsa de Time Out Box Cóctels 2 x 1, aneu amb acompanyant a cada establiment i demaneu dues copes. Quan presenteu la targeta en el moment de demanar el compte només pagareu un còctel dels dos que consumiu, el d’import més alt. No hi ha restriccions de dates ni d’hores. La podeu comprar a timeout.cat/box, rebre-la a casa o recollir-la a la agència de viatges de Barcelona Pangea The Travel Store. NO T'HO PERDIS: 10 motius per comprar la Time Out Box Cócteles 2 x 1
Jerusalem
Pere Arquillué protagonitza un muntatge transgressor que va deixar fascinat el públic britànic en la seva estrena al West End. Un text que parteix de les essències de la vella Anglaterra. És el dia de Sant Jordi, patró britànic, i en una localitat rural que aquell dia acull la fira del comtat, Johnny 'el Gall' Byron surt del remolc on viu. Decadent, abandonat, patètic, però també valent i divertit... Així és aquest antiheroi a qui les autoritats volen desnonar per poder construir al solar que ocupa. És l'home més odiat del poble? Potser, però també és el més estimat: els amics volen que surti amb ells de festa i el seu fill el reclama perquè passin junts el dia visitant la fira... Autor: Jez Butterworth. Traducció: Cristina Genebat. Direcció: Julio Manrique. Interpretació: Pere Arquillué, Elena Tarrats, Chantal Aimée, David Olivares, Marc Rodríguez, Víctor Pi, Guillem Balart, Adrián Grösser, Anna Castells, Clara de Ramon, Albert Ribalta, Jan Gavilan i Max Sampietro.
Una temporada d’emocions
Esteu preparats? El Liceu, un dels símbols més importats de la Ciutat Comtal i un dels centres culturals i artístics més prestigiosos del món, estrena nova temporada i arriba amb més força que mai! Podreu gaudir d’un munt d’obres, des de les òperes més clàssiques fins el ballet més contemporani. Hi trobareu per a tots els gustos! A continuació, us destaquem algunes de les obres de la programació espectacular que us oferirà el Liceu i que no us podeu perdre per res del món! VEURE TOTS ELS ESPECTACLES
Beveu-vos el món del vi amb aquestes experiències úniques!
Per aquells que no us conformeu amb un simple tast de vi i voleu saber tots els detalls de la seva elaboració, la Família Torres ofereix un munt de visites ben variades als seus cellers perquè aprofundiu en el món del vi i en tasteu les seves varietats. Descobriu dades fascinants sobre el raïm i el cultiu de la vinya, i empapeu-vos de l'origen dels seus cellers. A maridar història i sabor!
Els millors concerts del Guitar BCN 2019
El Guitar BCN celebra l'edició número 30 amb 30 concerts. El festival, en origen dedicat a la guitarra, és de fet la marca amb què la promotora de concerts barcelonina The Project aprofita per programar alguns dels artistes amb més poder de convocatòria amb qui treballa. Per exemple, Fito Páez (que inaugurarà el festival el 31 de gener), Andrés Calamaro, Estrella Morente, Adrià Puntí, Pedro Guerra, Ketama i Rosario. Entre els concerts destacats hi ha el de Trombone Shorty i l'homenatge a Luis Eduardo Aute, en una vintena d'artistes –entre ells Estopa, Els Amics de les Arts i Miguel Ríos– versionaran vint temes del cantautor, en estat de salut delicada. Tancaran el festival Toto el 10 de juliol a l'Auditori del Fòrum. NO T'HO PERDIS: El Guitar BCN és un dels molts festivals de música a Barcelona i Catalunya que es fan el 2019, però n'hi ha més.
25 Hotels romàntics de Catalunya que no et pots perdre
Que Catalunya és un lloc ple de màgia i racons romàntics ja és ben sabut. Però... i els seus hotels?